Известие

Collapse
No announcement yet.

Пали от третото завъртане?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    На студено 1000 не са ли малко? При мен са 1300 някъде
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #17
      ми незнам, винаги е палила на 1000 об.


      С Alfa Romeo НА КРАЙ СВЕТА

      Comment


      • #18
        Хм... Много странно. С грешния датчик (показваше 6-7 градуса по-малко) палеше на 1500-1700 оборота. Сега 1200-1300. И на Боби на брат му е така. Нека и другите да кажат, ама има нещо тука.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #19
          на мен пали от първия път и държи 1000 оборота - топла студена при + 20 и при - 20 няма значение

          Comment


          • #20
            направих си експеримент, въртя около 30-40 секунди и запали


            С Alfa Romeo НА КРАЙ СВЕТА

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Nasko Покажи съобщение
              направих си експеримент, въртя около 30-40 секунди и запали
              не са ли дави тая кола бе ?

              Comment


              • #22
                ми незнам може да не и достига в началото гориво


                С Alfa Romeo НА КРАЙ СВЕТА

                Comment


                • #23
                  Мойта бензинова помпа работеше на 10волта, сега я оправих с допълнително реле и работи на 14.5волта.Има разлика.Трудно ми палеше като си бях разбутал моторчето за празен ход.Интересното е че си бях направил регулировка да пали на четвърт, имам предвид като чукнех и палеше.Но това не сработваше в студено време и въртях като луд.Сега си върнах предишната настройка.Ако някой се чуди какво толкова съм настройвал, на стъпковото моторче има един ограничителен винт, та него въртях.

                  За да ти пали трудно провери си това моторче дали работи правилно, провери си датчика за температура на двигателя(този със синята букса),дебитомера(може да е гърмял или износен) в него също има датчик за температура,провери и него, провери си датчика за положението на дроселовата клапа,свещите и кабелите, и дали работят и двете бобини.Измери си компресията, смени си горивния филтър, измери си налягането на бензина, провери ако имаш ламбда-сондата.Върви на диагностика най-добре.Пък и нали "компютъра ти се бъгва" а ти се чудиш защо пали от 3-тя път.

                  Варианта да не ти достига гориво в началото също възможен донякъде, но бензиновата помпа сработва още като дадеш на контакт.Ако искаш пробвай да дадеш на контакт иизчакваш 2-3сек и тогава въртиш.Моят горивен филтър беше задръстен.И по едно време едната ми група свещи неработеше заради презакан палец, а аз си карам и неподозирам.
                  Last edited by alfaracer; d.m.y г., 00:47.
                  Alfa164 T.S 148++ HP
                  Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                  Comment


                  • #24
                    от де толкова пари бе бате


                    С Alfa Romeo НА КРАЙ СВЕТА

                    Comment


                    • #25
                      Аз също имам подозрения към това моторче. Че не позиционира правилно. А ти сега караш ли я на газ?
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от alfaracer Покажи съобщение
                        И по едно време едната ми група свещи неработеше заради презакан палец, а аз си карам и неподозирам.
                        Eeee бате счупен палец се усеща - като куцо магаре е тогава .
                        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                        Comment


                        • #27
                          основно на гас я карам, само докато вдигне 35 градуса е на бензинец, после минава на


                          С Alfa Romeo НА КРАЙ СВЕТА

                          Comment


                          • #28
                            А ако покараш само на бензин, после пак ли трудно пали сутрин?
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Nasko Покажи съобщение
                              като заработи си е перфектна! 1000 об или колкото и задам чрез подаване на гаста
                              Моята също го има този проблем. Това се получава на голяма част от газовите Алфи и може би проблемът е в запушените дюзи, въпреки че си ги чистил. Аз имам ГИ от близо 2 години и в първите месеци беше страшно. В най-добрия случай палеше така http://www.youtube.com/watch?v=2HWzxVPPbZ4 Проблемът при мен се реши с много профилактика, т.е. само 100 октанов бенз, добавки за чистене и задължително каране на бенз поне 30-50 км. всеки път, когато ми свърши газта.
                              Другото е, че направихме прецизна настройка на газовото в движение, щото моята е с ЦФ3 двг и еку-то събира някакво инфо за горивото, за да се самонастрои максимално добре. Т.е. ако на газ ти работи доста по-различно от на бенз (кофти смес или неправилно изгаряне, детонации), еку-то се настройва за газта за да подобри работата на двг, обаче сутрин му тръгва бенз и се шашка. Правиш рестарт 1-2 пъти и си тръгва без проблем. Тва последното ми обяснява Бобо и други хора, дето са в час, но не претендирам, че съм ги разбрал съвсем правилно.
                              Покарай я само на бенз няколко дни и виж дали пак ще пали трудно. Поне ще знаеш къде да търсиш проблема.
                              2014: Deutschland über alles

                              Comment


                              • #30
                                75twinspark

                                .........................
                                Last edited by 75TwinSpark; d.m.y г., 20:23.
                                75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                                75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                                75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                                75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                                Comment

                                Working...
                                X